اطمینان از بهمراه داشتن مدارک لازم

لازم به ذکر است داشتن گذرنامه برای ورود به کشور مقصد و بازگشت به کشور خودتان لازم است. با این حال بسیاری از کشورها نیاز به ویزای دانشجویی دارند، درخواست خود را در زمان مناسب و چند ماه قبل از شروع ترم تحصیلی خود ارسال کنید. مطمئن شوید که ویزای شما تمام دوره تحصیل در خارج از کشور را پوشش خواهد داد.

نکات ضروری قبل از مهاجرت تحصیلی

مشاوره با دانشجویان دیگر

با دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند صحبت کنید. م با افرادی که برنامه های موردنظر شما را قبلا گذرانده اند یا م با موسساتی که در راستای مشاوره تحصیل در خارج از کشور فعالیت می کنند، به شما فرصتی می دهد تا سؤالات خاص خود را مطرح کنید و هرگونه استرس و ترسی که ممکن است داشته باشید را کاهش دهد

یافتن راه هایی برای هزینه‌ها

تحصیل در خارج از کشور می تواند گران باشد. قبل از شرکت در هر برنامه ای، تخمین بزنید که به چه سرمایه ای در طول زمان تحصیل خود در خارج از کشور نیاز خواهید داشت. قبل از رفتن به کشور دیگر برای ادامه تحصیل، بدن خود را به لحاظ پزشکی چک کنید و با مراجعه به پزشک خود مطمئن شوید که در سلامت کامل هستید. به دکتر خود بگویید که قصد سفر به کجا را دارید و ببینید آیا او توصیه های خاصی در مورد کشور مقصد دارد یا خیر. مهم است که همه واکسن های خود را تزریق کرده باشید.

قوانین را بدانید و به آنها عمل کنید

اطمینان حاصل کنید که قوانین کشور میزبان خود را به طور کامل می دانید. با قوانین مربوط به فعالیت های مشترک مانند رانندگی یا مواردی دیگر آشنا شوید. حتی یک اشتباه جزئی می تواند مشکل بزرگی برای یک خارجی که با قوانین محلی آشنا نیست ایجاد کند.

چمدان خود را هوشمندانه ببندید

متناسب با آب و هوای کشور مقصد لباس های مناسب به همراه داشته باشید. مدارک مهم مانند بلیط هواپیما، گذرنامه و کارت های اعتباری را در دسترس قرار دهید.

موارد اورژانسی

قبل از شروع سفر خود نحوه ی تماس با پلیس، اداره آتش نشانی و سایر خدمات اضطراری موجود در کشور میزبان را یاد بگیرید. علاوه بر این، سفر خود را با وزارت امور خارجه هماهنگ کنید. برنامه ثبت نام مسافران به صورت هوشمند و رایگان است که به دولت اجازه می دهد تا به شما در شرایط اضطراری کمک کند.

بیمه

بیمه مسافرتی به هنگام سفر امری حیاتی است و به هنگام بیماری یا بروز مسائل جدی پزشکی یک سرمایه گذاری ارزشمند به حساب می آید. اگر در حال حاضر بیمه درمانی دارید، لطفا بررسی کنید که آیا مراقبت های پزشکی در خارج از کشور را پوشش می دهد. در غیر اینصورت باید ت های خاص مرتبط با سفرهای خارج از کشور را دریافت کنید.

در مورد غذا و نوشیدنی ها تحقیق کنید

یکی از لذت های سفر امتحان کردن غذا و نوشیدنی های مشهور کشور مقصد است. قبل از امتحان کردن دست پخت ها و نوشیدنی های محلی، از عوارض احتمالی آنها مطلع شوید. باید مراقب خوردن هر چیزی باشید.

بدانید که نمی توانید برای همه چیز برنامه ریزی کنید

بهتر است قبل از تحصیل در روسیه یا سفر در همه ی زمینه ها اطلاعاتی را کسب کنید اما امکان برنامه ریزی برای همه چیز وجود ندارد. ذهنیت خود را در مورد ماجراجویی های آینده خود باز نگه دارید. برنامه ریزی برای اتفاقات آینده می تواند خوشایند باشد اما مواجه شدن با اتفاقاتی که برای آنها برنامه ریزی نکرده اید نیز می تواند چالش سرگرم کننده ای باشد.


تحصیل در روسیه - بورسیه تحصیلی | تکیه گاه دانش کشور ,برنامه ,تحصیل ,قوانین ,ریزی ,مقصد ,کشور مقصد ,برنامه ریزی ,ریزی برای ,امتحان کردن ,کشور میزبان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدیدمارکت بزرگترین وبسایت رپ فارسی - Rapdoo.ML وبلاگ خرید کالای دیجیتال و پرسش و پاسخ دیجیتال اینجا همه چی هست مرکز اخبار اجتماعی * نگان * پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سجاده فرش مسجدی